Autor Wątek: Papierosy  (Przeczytany 2544 razy)

Anonymous

• Gość
Papierosy
« dnia: Styczeń 26, 2010, 20:10 »
Dzień dobry.
U mnie na przerwie systematycznie uczniowie wychodzą na papierosa. Zastanawiam się czy powinnam zgłosić to do dyrekcji. Nie chciałabym być nadgorliwa, ale uczniowie klas gimnazjalnych to dość wczesny okres. Pozostali nauczyciele wiedzą, że uczniowie pala i to mnie własnie zastanawia czy powinnam coś z tym zrobić czy cicho siedzieć. Jestem początkującym nauczycielem.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00 wysłana przez Guest »

Anonymous

• Gość
Re: Papierosy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 28, 2010, 23:46 »
Poczytaj o sprawie pewnego dyrektora.
odwołano dyrektora jednego z ogólniaków za odmowę przyjęcia ponownie do szkoły skreślonego z listy uczniów licealisty z klasy, który wyleciał ze szkoły zgodnie z uchwałą Rady Pedagogicznej za dostarczenie odpłatnie marihuany w październiku 2006 r. osobie nieletniej oraz ułatwienie użycia środka odurzającego w postaci marihuany następnej osobie w dniu 23 grudnia 2006 r.

To powinno Ci trochę przedstawić obraz jak to wszystko funkcjonuje

aster

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2010, 12:40 »
Cytat: "nowicjusz"
odwołano dyrektora jednego z ogólniaków za odmowę przyjęcia ponownie do szkoły skreślonego z listy uczniów licealisty z klasy, który wyleciał ze szkoły zgodnie z uchwałą Rady Pedagogicznej za dostarczenie odpłatnie marihuany w październiku 2006 r. osobie nieletniej oraz ułatwienie użycia środka odurzającego w postaci marihuany następnej osobie w dniu 23 grudnia 2006 r.

Zgadzasz się z takim przebiegiem sprawy?
Sugerujesz teraz,  żeby udawać, że nie ma problemu, tak?

Anonymous

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2010, 01:19 »
Cytat: "aster"
Cytat: "nowicjusz"

Zgadzasz się z takim przebiegiem sprawy?
Sugerujesz teraz,  żeby udawać, że nie ma problemu, tak?

Mi się to nie podoba. Ja tylko chciałem pokazać że zło może być tolerowane. taaak?

ksenia7

• Nowy u
  • *
  • Reputacja 0