Autor Wątek: Pomoce do nauki j.angielskiego :)  (Przeczytany 2171 razy)

kasia_wu

• Gość
Pomoce do nauki j.angielskiego :)
« dnia: Marzec 30, 2011, 22:11 »
Witajcie.
Jestem mloda nauczycielka jezyka angielskiego. Dostalam ostatnio komplet ksiazek do gramatyki z wyd Edgard. M.in. Wielka gramatyke jezyka angielskiego. Uwazam, ze to swieta pozycja na rynku i b. pomocna nauczycielom, ale chcialabym sie dowiedziec, czy ktos z was probowal juz wykorzystac te materialy podczas swich zajec?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00 wysłana przez Guest »

Proffsor

• Gość
Re: Pomoce do nauki j.angielskiego :)
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2011, 17:22 »
Mój znajomy wykorzystywał to.  Jeżeli jesteś ogarnięta dobrze z angielskiego to polecam ci dawać korki małym dzieciom. Można nieźle dorobić :) jeżeli nigdy nie dawałaś korków to w sieci jest dużo dobrym darmowych materiałów. Polecić ci mogę stronę korepetytorpro.pl
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00 wysłana przez Guest »

yyyan

• Nowy u
  • *
  • Reputacja 0
  • Zawód: nauczyciel wszystkiego
Odp: Pomoce do nauki j.angielskiego :)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 18, 2012, 16:48 »
Dzieki. Korzystam z serii wielkich gramatyk i jest super

doncia7

• Nowy u
  • *
  • Reputacja 0
  • Zawód: nauczyciel biologi
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 12, 2015, 23:28 »
Bardzo rzetelnie przygotowana książka godna polecenia. Często ją wykorzystuje podczas korków!

Natalia Miłowid

• Nowy u
  • *
  • Reputacja 0
  • Zawód: Anglistka
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 02, 2018, 16:48 »
Ja korzystam z MMPublications w zależności od poziomu zaawansowania kursanta dobieram książkę bo maja ich sporo i są bardzo dobrze napisane, przemyślane i przyjemne w odbiorze i nauce. Moi uczniowie i ich rodzice są zadowoleni z efektu.

Doradca MM Publications

• Nowy u
  • *
  • Reputacja 0
  • Zawód: Doradca
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 06, 2018, 21:30 »