Autor Wątek: Jak zostac nauczycielem?  (Przeczytany 1849 razy)

Anonymous

• Gość
Jak zostac nauczycielem?
« dnia: Grudzień 12, 2010, 22:50 »
Witam! Mam problem i nie wiem do kogo mogłabym się z nim zwrócic.
Otóż, studiuję obecnie pedagogikę wczesnoszkolną, jednak doszłam do wniosku, że to chyba nie jest to, co chciałabym w przyszłości robic. Moje wielkie marzenie to zostanie nauczycielem matematyki.
Co mam dalej zrobic? Jakie studia musiałabym teraz skończyc, żeby uczyc matematyki?
Bardzo zależy mi na jakichś podpowiedziach. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00 wysłana przez Guest »

Bernadeta_eu

• Gość
Re: Jak zostac nauczycielem?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2011, 13:13 »
Najlepiej byłoby dokończyć obecne studia,tak abyś miała po prostu wykształcenie wyższe. Dopiero potem możesz rozpocząć studia licencjackie z matematyki,lub pójść na studia podyplomowe.

iva89

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2011, 11:42 »
Witam! Chcę nauczać w klasach początkowych. Skończyłam licencjat z pedagogiki ( edukacja elementarna i integracyjna). Chcę rozpocząć studia magisterskie, mam do wyboru pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną lub szkolną. Czy aby nauczać muszę mieć magistra z wczesnoszkolnej czy mogę być po szkolnej ( i wtedy mieć dwa fakultety) ? Proszę o wskazówki. Pozdrawiam!

Bernadeta_eu

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2011, 14:21 »
Najlepiej byłoby mieć dwa fakultety,ponieważ to daje Ci zdecydowanie więcej możliwości na przyszłość i dzięki temu będziesz mogła prowadzić zajęcia w klasach 1-3 jak i tych wyższych.

www.bernadeta.eu

alinkads

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 27, 2011, 00:02 »